Tak máme tu prvé info o Nhl 14, moc noviniek nie je popísaných a to čo je ma na prdel nepoložilo tak dúfam že v ďalšie veci. Tento príspevok budem aktualizovať o nové informácie a zároveň sem budem písať, aké novniky a zmeny by som chcel.
NHL 14 vyjde 10. září (u nás 13. září) pro Xbox 360 a PS3. EA Sports slibují, maximální využití technologií, které aktuální generace konzolí nabízí. Aktualizováno o tiskovou zprávu.
Původní zpráva (14:14): NHL 14 podle prvních informací nabídne měnící se hity díky NHL Collision Physics, fyzika postavena na Impact enginu z FIFA, zatímco Enforcer Engine (založený na technologii z Fight Night) slibuje realističtější zážitky z potiček a rvaček.
Kromě toho se fanoušci mohou těšit na zcela novou kariéru v režimu Be a Pro s možností zapnout a vypnout NHL prvky.
"V letošním ročníku budou hráči cítit rychlost, obratnost a agresivitu NHL jako nikdy předtím," řekl Dean Richards, generální manažer EA Sports.
Tisková zpráva
Při vývoji NHL 14 byly použity nejlepší technologie EA SPORTS, a hra proto představuje inovační vrchol celé jedné generace populárního hokejového simulátoru.
Společnost Electronic Arts dnes představila revoluční novinky v titulu EA SPORTSTM NHL 14, který prostřednictvím nejlepších dostupných technologií v rámci her značky EA SPORTS nabídne dosud nejvěrnější ztvárnění hokejové agresivity, rychlosti a techniky na současné generaci konzolí. Herní koncept NHL Collision Physics, vzniklý na základě technologie Player Impact Engine, známé ze série EA SPORTS FIFA, vám umožní zasahovat protihráče tvrdými hity s potenciálem změnit průběh zápasu. Zcela nový engine Enforcer pak nabídne možnost shodit rukavice a pustit se do bitky s využitím technologie pěstního souboje ze série Fight Night. Druhá generace enginu True Performance Skating opět zajistí skvělou úroveň rychlosti bruslení a jeho ovládání. Perfektní možnosti obcházení obránců umožní kličkování jedním dotekem (One-Touch Dekes). Kromě toho budou moci fanoušci prožít život hráče NHL ve výrazně přepracované kariéře v režimu Be a Pro Career, jenž byl rozšířen i o prvky z dění mimo ledovou plochu. NHL 14 vyjde ve verzích pro videoherní a zábavní systém Xbox 360 a počítačový zábavní systém PlayStation 3. V Česku a na Slovensku je vydání NHL 14 plánováno na 13. září 2013.
„Na historický sled inovací v rámci série EA SPORTS NHL na současné generaci konzolí jsme velmi hrdí. Letos vše posunujeme o další úroveň výše tím, že využíváme osvědčených technologií od vývojových týmů sérií FIFA a Fight Night,“ prohlásil Dean Richards, generální manažer série NHL u EA SPORTS. „Letos fanoušci zažijí hokejovou agresivitu, rychlost a technickou vyspělost dosud nepoznaným způsobem, právě díky nejlepším dostupným technologiím z různých titulů portfolia EA SPORTS.“
Prvky a vlastnosti NHL 14
• Fyzikální model srážek (NHL Collision Physics) – Jeho jádro tvoří stejná technologie, jako v případě enginu Player Impact v sérii EA SPORTS FIFA. NHL® Collision Physics umožňuje srážet protihráče tvrdými hity a simulovat střety hráčů na ledě mnohem věrnějším způsobem. Hra tělem se nyní nově ovládá levou páčkou a je výrazně jednodušší. Vhodně načasovaný hit navíc může změnit průběh zápasu.
• Engine hokejového bitkaře (Enforcer Engine) – Tento herní prvek nově využívá technologie z boxerské série Fight Night. NHL 14 nabídne zcela nové zpracování bitky z pohledu třetí osoby. Všichni hokejisté na ledě (tj. ovládaní hráčem i hrou) zůstanou aktivní od dopadu rukavic na led až po cestu aktérů bitky na trestnou lavici. Celá bitka tak proběhne v jedné nepřerušené sekvenci. Tato nová technologie vůbec poprvé v historii série EA SPORTS NHL jednoznačně zohlední faktor mohutnosti a síly jednotlivých hráčů, přinese nové prvky samotného pěstního souboje a celkově dodá této nedílné součásti hokejových zápasů vyšší autenticitu.
• Bruslení na základě reálné výkonnosti (True Performance Skating) – Vychází z loni představeného systému bruslení hokejistů na bázi reálných fyzických parametrů s využitím více než tisícovky nových animací. Druhá generace tohoto enginu vylepšuje akceleraci, výbušnost pohybu v prvních krocích, rychlé obrátky a schopnosti bruslení do boku. Díky těmto prvkům hokejisté lépe reagují na pokyny ovládání a jejich pohyb po ledě je mnohem méně předvídatelný.
• Kličky jedním dotykem (One-Touch Dekes) – Schopnosti hokejových hvězd hráčům propůjčí nový a jemně reagující systém kliček prováděných pomocí levé páčky a jednoho tlačítka. Ať už bude hráč nováčkem, či ostříleným veteránem, dostane možnost kličkovat mnohem rychleji, přesněji a intuitivněji než kdykoli předtím.
• Život hokejového profesionála (Live the Life) – Přepracovaný systém kariéry v režimu Be a Pro Career nyní maximálně věrně napodobuje život hokejisty v NHL. Rozhodnutí, která jeho jménem uděláte na ledě i mimo něj, ovlivní jeho dráhu profesionálního sportovce. Budete se moci zapojit do interakce se spoluhráči i mimo hřiště, dávat rozhovory médiím apod. Každá vaše odpověď nebo čin ovlivní vztahy s fanoušky, spoluhráči či vedením klubu s konkrétním dopadem na vaše schopnosti a průběh kariéry.
• Online sezóny NHL (EA SPORTS NHL Online Seasons) – NHL 14 je nově doplněna systém postupování a sestupování v rámci ligových soutěží v režimech Hockey Ultimate Team a EA SPORTS Hockey League. Výhry v zápasech vás posunou do vyšších divizí s obtížnějšími soupeři, prohry vás pošlou do soutěží nižší úrovně. Týmy budou míc navíc schopnost sledovat své výkony v průběhu několika sezóny za sebou.
Anketa NHL 14 Cover Vote o tvář nového ročníku hry začne 22. dubna 2013
Od 22. dubna 2013 budou moci fanoušci na celém světě opět hlasovat pro oblíbeného hráče, jehož postavu by chtěli vidět na přebalu hokejového simulátoru číslo 1, v druhém ročníku ankety EA SPORTS NHL Cover Vote na NHL.com/covervote.
V prvním ročníku EA SPORTS NHL 13 Cover Vote hlasovalo více než 25 miliónů lidí a jejím vítězem, a tedy i tváří obalu NHL 13, se stal kapitán týmu Philadelphia Flyers Captain Claude Giroux.
Titul NHL 14 vyvíjí studio EA Canada se sídlem ve Vancouver
Nova fyzika a bodychecky
One touch dekes video:
Nový systém bitiek
Vylepšená A.I. brankárov
Čo by som chcel v nhl14:
lepsie striedanie hracov - neznášam keď rozohrávam na hráča pri striedačke a ten sa v tom momente rozhodne striedať a odovzdám puk....chcem aby bolo nejak na hráčovi vidieť, že sa chystá striedať
lepsie menu - nech mám pocit, že som v nejakej lige, tak ako to FIFA už dávno má
Viac napätia s videorozhodcom, napr keď nie je isté, či puk prekročil čiaru a nech ju aj kamera z hora na bránku vtedy
lepsie vybiehanie brankarov - niekedy na to serú a čumia na puk ktorý zastaví meter pred nimi jak pedofil do kočára a nechajú dobehnúť protihráča alebo zase vybehnú keď vôbec nepotrebujem a len mi komplikujú život s tým
treneri - nech je viac couchov, aj bez zmluvy a v prípade, že nejaké mužstvo stabilne podáva zlé výsledky tak nech ho gm vyhodí a angažuje nového. KAždý tréner nech má svoj vlastný štýl hry, ktorý preferuje ale zároveň od schopností trénera aj meniť taktiku v prípade potreby
system kapitanov - nech si ho môže napr voliť kabína aj sama a hlavne nech kapitán má nejaký zmysel a plní úlohy, ktoré ako kapitán má mať
trejdy - najdôležitejšia vec...toto je v 13 úplne dojebané......keď mi nebolo LA ochotné (a to som len tak for fun skúšal) vymeniť richardsa za G+Voras+Bryz+1st pick tak je niečo vážne špatne. Výmeny sú veľmi obmedzené a je ich málo, pc je ochotný meniť iba veteránov a sem tam nejaké picky. Ďalej ich výmeny nemajú hlavu ani patu, NJD malo u mňa dve sezóny Brankárov s overallom 70 a menej a pritom len na FA mohli nájsť aspoň 80 a oni to vôbec neriešili a okupovali permanentne poslednú priečku.
Zmluvy - aby sa nemuslo čakať na offseason a mohol som ponúknuť zmluvu aj skorej a potom nech to u hráčov s overallom 90+ nie je prehnané pretože požaduju 11m+
Vylepšiť počítačovu A.I. - bol by som rád, keby mi pc dokázal konkurovať vlastnou šikovnosťou a chytrosťou a nemusel som ho zvýhodnovať v držaní puku, rýchlosti, sile v osobných súbojoch atd......chcem férový boj.
Čo ma napadne tak doplním, čo by ste chceli vy?
NHL 14 vyjde 10. září (u nás 13. září) pro Xbox 360 a PS3. EA Sports slibují, maximální využití technologií, které aktuální generace konzolí nabízí. Aktualizováno o tiskovou zprávu.
Původní zpráva (14:14): NHL 14 podle prvních informací nabídne měnící se hity díky NHL Collision Physics, fyzika postavena na Impact enginu z FIFA, zatímco Enforcer Engine (založený na technologii z Fight Night) slibuje realističtější zážitky z potiček a rvaček.
Kromě toho se fanoušci mohou těšit na zcela novou kariéru v režimu Be a Pro s možností zapnout a vypnout NHL prvky.
"V letošním ročníku budou hráči cítit rychlost, obratnost a agresivitu NHL jako nikdy předtím," řekl Dean Richards, generální manažer EA Sports.
Tisková zpráva
Při vývoji NHL 14 byly použity nejlepší technologie EA SPORTS, a hra proto představuje inovační vrchol celé jedné generace populárního hokejového simulátoru.
Společnost Electronic Arts dnes představila revoluční novinky v titulu EA SPORTSTM NHL 14, který prostřednictvím nejlepších dostupných technologií v rámci her značky EA SPORTS nabídne dosud nejvěrnější ztvárnění hokejové agresivity, rychlosti a techniky na současné generaci konzolí. Herní koncept NHL Collision Physics, vzniklý na základě technologie Player Impact Engine, známé ze série EA SPORTS FIFA, vám umožní zasahovat protihráče tvrdými hity s potenciálem změnit průběh zápasu. Zcela nový engine Enforcer pak nabídne možnost shodit rukavice a pustit se do bitky s využitím technologie pěstního souboje ze série Fight Night. Druhá generace enginu True Performance Skating opět zajistí skvělou úroveň rychlosti bruslení a jeho ovládání. Perfektní možnosti obcházení obránců umožní kličkování jedním dotekem (One-Touch Dekes). Kromě toho budou moci fanoušci prožít život hráče NHL ve výrazně přepracované kariéře v režimu Be a Pro Career, jenž byl rozšířen i o prvky z dění mimo ledovou plochu. NHL 14 vyjde ve verzích pro videoherní a zábavní systém Xbox 360 a počítačový zábavní systém PlayStation 3. V Česku a na Slovensku je vydání NHL 14 plánováno na 13. září 2013.
„Na historický sled inovací v rámci série EA SPORTS NHL na současné generaci konzolí jsme velmi hrdí. Letos vše posunujeme o další úroveň výše tím, že využíváme osvědčených technologií od vývojových týmů sérií FIFA a Fight Night,“ prohlásil Dean Richards, generální manažer série NHL u EA SPORTS. „Letos fanoušci zažijí hokejovou agresivitu, rychlost a technickou vyspělost dosud nepoznaným způsobem, právě díky nejlepším dostupným technologiím z různých titulů portfolia EA SPORTS.“
Prvky a vlastnosti NHL 14
• Fyzikální model srážek (NHL Collision Physics) – Jeho jádro tvoří stejná technologie, jako v případě enginu Player Impact v sérii EA SPORTS FIFA. NHL® Collision Physics umožňuje srážet protihráče tvrdými hity a simulovat střety hráčů na ledě mnohem věrnějším způsobem. Hra tělem se nyní nově ovládá levou páčkou a je výrazně jednodušší. Vhodně načasovaný hit navíc může změnit průběh zápasu.
• Engine hokejového bitkaře (Enforcer Engine) – Tento herní prvek nově využívá technologie z boxerské série Fight Night. NHL 14 nabídne zcela nové zpracování bitky z pohledu třetí osoby. Všichni hokejisté na ledě (tj. ovládaní hráčem i hrou) zůstanou aktivní od dopadu rukavic na led až po cestu aktérů bitky na trestnou lavici. Celá bitka tak proběhne v jedné nepřerušené sekvenci. Tato nová technologie vůbec poprvé v historii série EA SPORTS NHL jednoznačně zohlední faktor mohutnosti a síly jednotlivých hráčů, přinese nové prvky samotného pěstního souboje a celkově dodá této nedílné součásti hokejových zápasů vyšší autenticitu.
• Bruslení na základě reálné výkonnosti (True Performance Skating) – Vychází z loni představeného systému bruslení hokejistů na bázi reálných fyzických parametrů s využitím více než tisícovky nových animací. Druhá generace tohoto enginu vylepšuje akceleraci, výbušnost pohybu v prvních krocích, rychlé obrátky a schopnosti bruslení do boku. Díky těmto prvkům hokejisté lépe reagují na pokyny ovládání a jejich pohyb po ledě je mnohem méně předvídatelný.
• Kličky jedním dotykem (One-Touch Dekes) – Schopnosti hokejových hvězd hráčům propůjčí nový a jemně reagující systém kliček prováděných pomocí levé páčky a jednoho tlačítka. Ať už bude hráč nováčkem, či ostříleným veteránem, dostane možnost kličkovat mnohem rychleji, přesněji a intuitivněji než kdykoli předtím.
• Život hokejového profesionála (Live the Life) – Přepracovaný systém kariéry v režimu Be a Pro Career nyní maximálně věrně napodobuje život hokejisty v NHL. Rozhodnutí, která jeho jménem uděláte na ledě i mimo něj, ovlivní jeho dráhu profesionálního sportovce. Budete se moci zapojit do interakce se spoluhráči i mimo hřiště, dávat rozhovory médiím apod. Každá vaše odpověď nebo čin ovlivní vztahy s fanoušky, spoluhráči či vedením klubu s konkrétním dopadem na vaše schopnosti a průběh kariéry.
• Online sezóny NHL (EA SPORTS NHL Online Seasons) – NHL 14 je nově doplněna systém postupování a sestupování v rámci ligových soutěží v režimech Hockey Ultimate Team a EA SPORTS Hockey League. Výhry v zápasech vás posunou do vyšších divizí s obtížnějšími soupeři, prohry vás pošlou do soutěží nižší úrovně. Týmy budou míc navíc schopnost sledovat své výkony v průběhu několika sezóny za sebou.
Anketa NHL 14 Cover Vote o tvář nového ročníku hry začne 22. dubna 2013
Od 22. dubna 2013 budou moci fanoušci na celém světě opět hlasovat pro oblíbeného hráče, jehož postavu by chtěli vidět na přebalu hokejového simulátoru číslo 1, v druhém ročníku ankety EA SPORTS NHL Cover Vote na NHL.com/covervote.
V prvním ročníku EA SPORTS NHL 13 Cover Vote hlasovalo více než 25 miliónů lidí a jejím vítězem, a tedy i tváří obalu NHL 13, se stal kapitán týmu Philadelphia Flyers Captain Claude Giroux.
Titul NHL 14 vyvíjí studio EA Canada se sídlem ve Vancouver
Nova fyzika a bodychecky
One touch dekes video:
Nový systém bitiek
Vylepšená A.I. brankárov
Čo by som chcel v nhl14:
lepsie striedanie hracov - neznášam keď rozohrávam na hráča pri striedačke a ten sa v tom momente rozhodne striedať a odovzdám puk....chcem aby bolo nejak na hráčovi vidieť, že sa chystá striedať
lepsie menu - nech mám pocit, že som v nejakej lige, tak ako to FIFA už dávno má
Viac napätia s videorozhodcom, napr keď nie je isté, či puk prekročil čiaru a nech ju aj kamera z hora na bránku vtedy
lepsie vybiehanie brankarov - niekedy na to serú a čumia na puk ktorý zastaví meter pred nimi jak pedofil do kočára a nechajú dobehnúť protihráča alebo zase vybehnú keď vôbec nepotrebujem a len mi komplikujú život s tým
treneri - nech je viac couchov, aj bez zmluvy a v prípade, že nejaké mužstvo stabilne podáva zlé výsledky tak nech ho gm vyhodí a angažuje nového. KAždý tréner nech má svoj vlastný štýl hry, ktorý preferuje ale zároveň od schopností trénera aj meniť taktiku v prípade potreby
system kapitanov - nech si ho môže napr voliť kabína aj sama a hlavne nech kapitán má nejaký zmysel a plní úlohy, ktoré ako kapitán má mať
trejdy - najdôležitejšia vec...toto je v 13 úplne dojebané......keď mi nebolo LA ochotné (a to som len tak for fun skúšal) vymeniť richardsa za G+Voras+Bryz+1st pick tak je niečo vážne špatne. Výmeny sú veľmi obmedzené a je ich málo, pc je ochotný meniť iba veteránov a sem tam nejaké picky. Ďalej ich výmeny nemajú hlavu ani patu, NJD malo u mňa dve sezóny Brankárov s overallom 70 a menej a pritom len na FA mohli nájsť aspoň 80 a oni to vôbec neriešili a okupovali permanentne poslednú priečku.
Zmluvy - aby sa nemuslo čakať na offseason a mohol som ponúknuť zmluvu aj skorej a potom nech to u hráčov s overallom 90+ nie je prehnané pretože požaduju 11m+
Vylepšiť počítačovu A.I. - bol by som rád, keby mi pc dokázal konkurovať vlastnou šikovnosťou a chytrosťou a nemusel som ho zvýhodnovať v držaní puku, rýchlosti, sile v osobných súbojoch atd......chcem férový boj.
Čo ma napadne tak doplním, čo by ste chceli vy?